dinsdag 24 september 2013

Vroem....

Vroem...
Hallo allemaal.
Vandaag is het mijn beurt om voor 
de tweede keer een kaartje te laten zien.
Misschien hebben jullie mijn eerste kaart 
al voorbij zien komen bij de lopende challenge Sketch.
Mijn tweede kaartje is een extra inspiratie kaartje geworden.
Ben je nieuwsgierig geworden naar wie ik ben ga dan naar:



Ben afgelopen week heerlijk aan 
de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes.
Met de steentjesmal van Dutch Doobadoo, modelleerpasta
en distress inkt de stenen gemaakt op deze kaart.

De digi is van Dr. Digi's House of Stamps en heb ik ingekleurd met Faber Castell - Derwent - Prisma PC

Gezicht: Faber Castell: Light Flesh - Cinnamon
Rollator: C650 Derwent - 1031 en 1075 Prisma PC
Kleding: C610 en C350 Derwent.

Groetjes Maria




3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart ik vind het plaatje super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje en heel mooiingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Maria.... prachtig ingekleurd en heel leuk gedaan met die stenen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie