zaterdag 28 september 2013

Lynn is geboren!!



 Vandaag is het weer mijn beurt om hier een kaartje aan jullie te laten zien.
Ik heb een geboortekaartje voor Lynn gemaakt


Heb papier van Maja Design; Sofiero gebruikt.
De ooievaar is een stempel van Magnolia; special delivery from heaven.
Vlaggetjes en hartlabel zijn van Magnolia.
Alfabet is uitgestanst met een Tim Holtz mal.
Go Kreate mal.




 Ik heb met Derwent en Prismacolor ingekleurd.
                                                   De kleuren die ik gebruikt heb:
                                                        Ooievaar D 360
                                                        Snavel P 1033
                                                        Strik ooievaar P 1031
                                                        Luier P 1020
                                                        Babyhoofdje P 927 en P 939
Je kunt het niet zo goed zien, maar op de luier heb ik nog wat glitter gestrooid.


Geniet van een heerlijk, zonnig weekend en tot de volgende keer,
                          Bernadet



4 opmerkingen:

  1. een schitterende geboorte kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje, heel mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig geboortekaartje

    met deze ooiervaars stempel

    mooie details er bij

    g roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje!! Erg leuk met het vlaggenlijntje!

    Fijne zondag!

    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie