zaterdag 22 april 2017

Paradijsvogel

Hallo Allemaal

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien.
Ik heb gekozen voor een digi van de prachtige paradijsvogel bloemen.

Ik heb het kaartje eenvoudig gehouden omdat ik vond dat er bij deze bloemen niets meer nodig was.



De Digi is er eentje van Beccy's Place en is ingekleurd met Faber Castel Polychromos

Dit zijn de kleurnummers die ik heb gebruikt;

170 - 168 - 174 - 157 - 126 - 113 - 106 - 104 - 145 - 144 - 247

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren

Jullie kunnen ook nog altijd meedoen met onze challenge, het thema is "Voorjaar/ Pastelkleuren."
Er is weer een hele leuke prijs te winnen

Verder wens ik jullie een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer

x


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi Nadia en zo'n prachtige digi heeft niets extras nodih.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je de digi prachtig gekleurd Nadia.... mooie blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie