woensdag 26 april 2017

The Getaway

Ik stap zo dadelijk op mijn paard en hobbel dan naar een land hier ver vandaan,
een land waar ik heerlijk kan fantaseren en waar dromen nog bestaan...!!!


Deze kaart heb ik gemaakt als inspiratie voor onze huidige challenge.
Het thema deze maand is: Voorjaars-/Pastelkleuren.

Doe je ook gezellig mee? Er is weer een leuke prijs beschikbaar gesteld.
Deze keer gesponsord door Stampsandcards.nl.
Hier kun je je kaartje linken en vind je meer info.



Faber-Castell Polychromos kleuren:

huid 102, 131, 132, 188, 189, 283
haar 199, 233
jurk 145, 149, 152
schoenen 145, 156
hobbelpaard 187, 188, 283


Wat heb ik gebruikt:

stempel Gorjuss nr. 20 The Getaway
inkt Versafine Smokey Gray
Faber-Castell Polychromos potloden
Dessinpapier Leane Creatief
Te Gek Krijtje aqua (uit de pastel doos)
stans Noor!Design
plakparels



4 opmerkingen:

  1. dit Gorjussje zag ik nog nooit! Heel mooi, zeker als het zo mooi ingekleurd is! Tof inspiratiekaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gedaan weer Petra! Prachtig ingekleurd en weer verwerkt tot een geweldig mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo mooi gekleurd. Heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Petra, je hebt haar weer prachtig gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie