maandag 24 april 2017

With Love!

Goed morgen allemaal!

Voor mijn kaart voor vandaag heb ik één van de vele prachtige stempels van CC-Designs gebruikt. Ik ben écht fan van CC-Designs.... jij ook?!? Dan is deze maand dé kans om eentje te winnen. StampsandCards heeft - als sponsor van de lopende challenge - een schattige stempel van CC-Designs ter beschikking gesteld....en of dat nog niet genoeg is, heeft Annemarie er ook nog een mal van Dutch Doobadoo bij gedaan. Genoeg reden lijkt me om gezellig mee te doen deze maand.

En dan nu mijn kaart voor vandaag.
De stempel is dus van CC-Designs en heet Valentine Henry. 
 Henry heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden.
Voor de liefhebbers hier de kleurnummers:
huid: 132-131-189
turkoois: 154-156-153-155-158-157
oker: 102-185-188-177
rood: 190-217-225-263
bruin:169-263
157 en 199 heb ik daar waar nodig, gebruikt voor een schaduweffect.

Voor de kaart heb ik uitsluitend materialen uit 'de oude doos' gebruikt.
De vlinders, basisbloem, takjes en hart zijn stansen van Joy! De ovale mallen zijn van Spellbinders en de grote ovaal is een mal van Dutch Doobadoo. De randen van de afbeelding, het DP, de bloemen en de bladeren zijn bewerkt met inktjes van Cat'sEye.
De doily op de achtergrond is bewerkt met DistressInk van Ranger.

Gezellig dat jullie weer langsgeweest zijn op ons blog en graag tot een volgende keer.
 Een hele fijne dag gewenst.

1 opmerking:

  1. Wat een leukerd, deze stempel. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Angela.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie