vrijdag 14 november 2014

Hoera

Goedemorgen lieve lezers,

Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge deze maand. 
Doe je ook mee, we hebben een leuke bingo challenge.
Ik heb het 1e rijtje naar beneden gekozen
Bloemen - blauw/roze - tekst


Voor de basis van deze kaart ben ik gestart met een stuk wit cardstock van 15x30cm, dubbelgevouwen.
Hierop is het dessin papier van Scrapberry's geplakt.
Met de stansen die vorige maand gewonnen konden worden van Cottage Cutz heb ik de bomen
gestansd. De tekst (van mijn eigen sheet) is gestempeld op een ticket
gemaakt met een MFT stans. 
Daarnaast zijn wat bloemen geplakt en een bedeltje van Scrapberry's. 
Achter de afdruk en onder de bomen zit nog een stukje kant. 
De wolken zijn ook gestands met een stans van Cottage Cutz.

De beer is gekleurd met Faber Castel potloden in 3 tinten bruin en een zwart. 
Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 



2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie