woensdag 12 november 2014

Merry Chrtistmas

Goedemorgen lieve lezers,

Mijn allereerste kaart op dit blog dus ik zal me even voorstellen.
Ik ben Annemarie Brevé, ben 45 jaren jong en getrouwd met mijn grote liefde Juan.
We wonen in een klein dorpje genaamd Jubbega in de provincie Friesland.
Uit mijn vorige huwelijk heb ik een lieve tweeling van net 18 jaar. Een jongen en een meisje.( dus een koningswens)
Ik maak al ruim 10 jaar kaarten waar ik aan begonnen ben omdat ik niet meer wist waar ik met al mijn geborduurde spullen moest blijven dus dacht ik iets te gaan maken wat je kon versturen en waar je telkens weer van nodig had.
Ik heb al met vele technieken gewerkt, mede doordat ik in een hobbyspeciaalzaak heb gewerkt.
Mijn favoriete techniek is toch wel scrapkaarten maken met ingekleurde afdrukjes.
Helaas ben ik door ernstige rugklachten afgekeurd dus werken zit er niet meer in. Maar dan heb ik meer tijd om aan kaarten te freubelen. Dit is geen straf en ook een fijne afleiding.

Maar genoeg over mij, mochten jullie nog iets willen weten mag je het altijd vragen, nu over naar het kaartje.
Ik heb de bingo-challenge van November aangehouden, jullie doen zeker ook wel mee?
Ik heb het volgende rijtje aangehouden: bloemen-blauw/roze - tekst.
Papier komt uit verschillende blokjes, weet even niet meer uit welke, sorry, ligt hier allemaal door elkaar.
Heb met een Joy craft stans het grote vierkant achter het afdrukje gestanst en daarachter een taartrondje  gedaan.
de bloem is met een stans van Nellie Snellen gemaakt en daar op een bloem gestanst ook van haar.
Het plaatje is van Magnolia en ingekleurd met de derwentpotloden.
Rechts boven in de tekst gestempeld.
Alle randen zijn bewerkt met distressinkt Walnut stain
Ik zal de kleuren onderaan het bericht zetten.
Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden en hoop nog vele leuke kaarten voor het team te mogen maken.


De kleuren die ik gebruikt heb:
huid : 560-570-180   
haar: 580-630            
jas en muts: 190-200 
laarsjes: 340-320       
wanten: 340               
schaduw: 360            
schaduw vloer: 640  


tot een volgende keer
groetjes Annemarie 



4 opmerkingen:

  1. Hoi Annemarie,

    Wat een mooie kaart laat je ons hier zien.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Annemarie

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie binnenkomer Annemarie. Lief in die zachte kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom. Je knalt er lekker in met dit super leuke kaartje. Ik vind het erg gaaf hoe je de rozet met Nellie Snellen stansjes hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie