dinsdag 18 november 2014

Sterkaart

Goedemorgen allemaal

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie in de vorm van een ster.


Het is een mal van Dutch Doobadoo, die ik 2 keer heb uitgeknipt en heb laten verspringen.

Het Design papier is een oude serie van My Minds Eye- Holly Jolly.
Ik heb weer een stempel van Magnolia gebruikt, en deze ingekleurd met
 Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
huid-170-180-550
haar-580-530-630-600
Kleding-360-630
schoenen-530
bijl-630-690
schaduw-670

Verdere materialen:
Stansen: De boompjes stans van CottageCutz- Lea Bilities- Spelbinders- Noor-
Marianne Design en Tim Holtz.
Ook nog Gesso gebruikt, Frantage, Lint, Parels en een houten ster.

Ook heb ik gebruik gemaakt van de Bingokaart voor de lopende challenge!
 Bloemen-Eyelet- Kraft
Ik hoop dat jullie mijn kaart leuk vinden

Een fijne dag toegewenst
Lieve groetjes Joukje


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie