donderdag 20 november 2014

Merriest Wishes

Hallo Allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie iets te laten zien, dit is mijn eerste post hier op dit blog en ik zal mezelf dan ook eerst netjes voorstellen

Ik ben Nadia, 47 jaar, getrouwd, en wij hebben 2 kinderen, Jordy van 18 jaar en Sven van 15 Jaar.
Ik knutsel al mijn leven lang maar sinds 2000 ben ik begonnen met kaartjes maken, eerst 3d maar al snel begonnen met inkleuren van stempels, hiervoor gebruik ik meestal Faber Castell of Copic markers.
In 2007 had ik het geluk om van mijn hobby mijn beroep te maken door het openen van een webwinkel.
Ik ben blij dat ik deel mag uitmaken van dit Design team en ik hoop dan ik jullie kan inspireren met mijn creaties.

Zo voldoende gebabbeld over mijzelf nu mijn kaartje



Deze lieve kleine Kerstman is een stempel van Morehead en hij is ingekleurd met Faber Castell.
Het designpapier is Arctic Winter van Marianne Design
De sneeuwsterren en het labeltje zijn ook van Marianne Design
Het reetje en de tekst stempel zijn van Noor! Design
Plakparels van Scrapberry's

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt

Faber Castell;

Kleding; 179-176; 140-146
Huid; 114-116
Bel; 183-187
Hulst 170-223

Ik hoop dat jullie mijn kaartje mooi vinden.

Denken jullie ook nog aan onze lopende challenge, er is weer een leuke prijs te winnen

Bedankt voor jullie bezoekje en jullie reacties

Nadia
xx


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie