zondag 16 november 2014

SuperGeweldigFantatisch

Hoi Allemaal

Nou mijn eerste kaart op dit blog.
Ook ik ga me even voorstellen Ik ben kim ben 32 jaar ben gelukkig getrouwd en heb twee geweldige kinderen een jongen van 5 en een meisje van 4.
Eigenlijk ben ik me hele leven al creatief bezig, en heb ik al van alles gedaan, maar kaarten maken is toch wel echt mijn ding, ook ben ik graag bezig hoe je oude technieken kan combineren met nieuwe materialen en technieken.
In het dagelijks leven ben ik ook met hobby bezig ik heb namelijk van mijn hobby mijn beroep gemaakt en ben ik eigenaar van een (web)winkel.
Ik ben dan ook heel blij dat ik deel mag uit maken van dit design team en dat ik jullie kan laten zien wat voor mooie dingen je kan doen met potloden.


Ik heb het kaartje gekleurd met derwent potloden, helaas ben ik mijn kaartje kwijt waar de kleuren op stonden.
Dit plaatje heb ik al een tijdje geleden gekleurd maar, maar bij ons in genemuiden zijn ze in de ban van de uilen, bij mijn dochter op school zitten veel uilen in de boom ( echt geweldig om te zien.) dus ik moest gewoon wat met dit gekleurde plaatje doen.
Ik heb er voor gekozen om de kaart lekker rustig te houden zodat het plaatje echt de blik vanger is.

Creatieve groetjes
Kim 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! En gefeliciteerd met je plekkie in het DT, je kaart is geweldig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kaartje en mooi gekleurd

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Kim wat een geweldig kaartje , leuk met die uilen en ze krijgen zo inderdaad alle aandacht.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie