dinsdag 20 september 2016

Druk op Pauze en Geniet!

Goede morgen allemaal!

De sponsor van onze lopende challenge is Crafty Sentiments Designs en dus leek het me wel leuk om mijn bijdrage deze keer te maken met een digi van de sponsor.
Ik heb gekozen voor één van de digi's die het designteam voor de challenge ter beschikking heeft gekregen, nl. Fifi - Bubbles.


Fifi heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden en ik heb daarvoor de volgende kleurnummers gebruikt:
gezicht: 132-190-191
badmuts: 154-145-152-247-157-219
haar: 283-205
badkuip: 219-251-181
handdoeken: 154-145-152-247-157
badborstel: 247-157-187

Het designpapier dat ik gebruikt heb, komt uit een paperpad van Authentique - Seaside.
De tekst heb ik in een tekstverwerkingsprogramma gemaakt. Zowel de afbeelding als de tekst zijn uitgestanst met stansen van Crealies. De bubbles zijn gemaakt met een stans van MemoryBox.
De kaart heb ik verder afgewerkt met crispylint en dewdrops.

Ik ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
Onze lopende challenge met als thema 'lint en/of kant' loopt nog tot en met 7 oktober..... er is dus nog tijd genoeg om gezellig mee te doen en kans te maken op 3 prachtige digi's van CSD.


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Angela!
    De bubbles passen precies bij de digi.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kleuren, alles past mooi bij elkaar.
    Weer een kaartje vol inspiratie...
    groetjes Lodia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie