woensdag 7 september 2016

Jij bent bijzonder

Goedemorgen allemaal,

was ik toch bijna door de drukte mijn blogpost vergeten (gelukkig hebben we Angela).
Vandaag een kaartje wat ik al had liggen (had al wel een plaatje gekleurd maar nog niks af kunnen maken, dus die houden jullie van me tegoed).
Ik heb mijn kaart gemaakt aan de hand van een DDBD mal, zo fijn omdat je dan alles op maat hebt en alles zo op elkaar kunt plakken.
De challenge is natuurlijk wel heel erg leuk maar wel een enorme uitdaging voor mij hoor dus voor mijn doen is hij erg "leeg".
Maar ook daar zijn mensen die daar van houden. Vindt hem ook wel mooi geworden al zeg ik het zelf (hhihih).

Het was dus niet zo moeilijk om te kijken welke kleuren er nu bij elkaar passen want bij zwart/wit past natuurlijk alles.
Ik heb voor de kleur roze gekozen (mijn favoriet).



Helaas een heb ik de kleuren niet meer op papier staan, maar denk dat die wel duidelijk zijn.

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer weer.
Over een paar dagen start er weer een nieuwe challenge en hoop dat jullie daar weer aan mee doen.



2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Annemarie.... zeker de moeite waard om nog een keer te showen. Vind 'm niet te kaal; het accent ligt écht op de prachtige digi, die je weer geweldig mooi hebt ingekleurd!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Annemarie.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie