maandag 5 september 2016

For you


Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.
Ik heb de Dutch Doobadoo shape art mal gebruikt. Het 
papier is van Maja Design. Al heel oud,maar toch nog erg
mooi. Ik had nog wat restjes liggen, dat ik precies bij de stempel
vond passen. De stempel is van Stamping Bella.
Een leuke, grappige stempel van een meisje op een driewieler.


Ik heb de stempel ingekleurd met Faber Castell potloden:

Haar: 179 - 180 - 280 - 283
Oren: 132 - 189
Tasje: 199 - 142 - 219 - 225
T-hirt: 112 - 168 - 171
Broek: 120 - 140 - 146
Achtergrond: 146

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Vind je het nog leuk om mee te doen met onze challenge.
Dat kan nog tot 7 september. Doe gezellig mee.
Je kunt een leuke digi's winnen van de Paper Shelter.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart met mooie details,
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig... dat is wat ik van deze kaart vind Ina :).
    Prachtige kleurencombinatie, ontzettend lief stempeltje en schitterend ingekleurd... en de afwerking is top!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie