woensdag 28 september 2016

Tijgers




Ik heb de laatste tijd lekker gewerkt aan een kleurplaat met daarop een tijger moeder en haar twee welpen. Om tot een juiste kleur combinatie te komen kijk ik op internet naar plaatjes en zo zag ik dat de welpen veel meer geel van kleur zijn dan de moeder. Het kan dus erg helpen om even voor je gaat kleuren te kijken naar een foto. Uiteindelijk is dit het resultaat geworden. Ik ben er zelf erg tevreden over.
Veel kijk plezier.





Ik heb heel veel kleuren gebruikt in de groen, bruin en geel/oranje en zwart tinten. Ik heb een doos van 60 stuks en heb er dus veel van gebruikt. De exacte kleuren heb ik vergeten op te schrijven. 

Bedankt voor het kijken. Tot volgende keer


10 opmerkingen:

  1. Wauw! Wat een kunstwerk, zo knap! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooooooo geweldig mooi geworden!!!!
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Brenda! Dit is echt wel prachtig ! Wat een kusntwerk ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow. wat kun jij dit toch goed!! super kleurwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend!!! die ga je toch zeker wel inlijsten?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sterker nog. . . Hij hangt super mooi te pronken in mijn ouders huiskamer. In een mooi lijstje.

      Verwijderen
  6. Wuaw, dit is echt heel mooi hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brenda prachtig die moet een mooi plekje krijgen in je huis.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie