zaterdag 3 september 2016

Sweet birthDay

Speciaal voor deze challenge heb ik deze mooie dame gekleurd van onze sponsor The Paper Shelter met Polychromos potloden. Het thema is zwart wit en 1 andere kleur (exclusief huidskleur)


Ik heb gekozen om de jurk wit te laten , nu is het papier al wit dus werk ik dan met een lichte grijstint en een wit kleurpotlood op de plekken waar de schaduw zit. Zodoende krijg je het effect van een witte jurk. ik heb de potloodnummers 9201-101 en 9201-199 gebruikt



Daarna ben ik met rood verder gegaan, hiervoor gebruikte ik potlood nr 9201-225  . ik kleur hier later nog de bloemen op haar hoed en jurk mee. De huidskleur heb ik gekleurd met potloodnr 9201-131



En als laatste heb ik nog de zwarte dingen gekleurd zoals paraplu en blaadjes. Dit heb ik gedaan met potloodnr 9201-199



Ik hoop jullie te hebben geïnspireerd om ook lekker aan de slag te gaan met deze challenge.


 Succes en tot volgende keer

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie