vrijdag 16 september 2016

Just for You

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om weer een kaartje te plaatsen.
Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor de 2e verjaardag
 van onze kleindochter Nynke Alyne


Ik pas 3 dagen op de kleine meid, en dan ziet ze dat Beppe (oma)
 wel eens aan het stempelen is.
En er wordt dan flink geholpen om ze in te kleuren,dat vind ze zo leuk.
Dit beertje is één van haar favorieten!
Dus met deze stempel wilde ik een kaart maken voor haar verjaardag.
En ze was er zó blij mee!!

Het stempeltje is van ScrapBerry's - My Little Bear
En is ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Beer-C010-C580-C590-C530
Strik-C180
Bloemen-C180-C030-C390-C190-C130-C220
Gras-C440-C430-C450

Het Design Papier is van My Mind's Eye
De stansen die ik gebruikt heb zijn van:
 Joy- Sizzix- Marianne Design-Spellbinders

Ik wens jullie alvast een fijn weekend




2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart weer Joukje!
    Alsnog proficiat met je kleindochter..... alweer 2 jaar! Wat gaat het toch hard! Wat gaaf dat ze dit ScrapBerry beertje zo leuk vindt :)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart, heel mooi gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie