donderdag 1 september 2016

Fishing Fun.

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de leuke digi van Bugaboo - Kids Boy Fishing. Hier passen de visjes en stempels van Joy!crafts erg leuk bij. De blauwe visjes heb ik aan de randen nog bewerkt met Inka gold - Silver.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid en wormen: 131 - 189 - 191.
Haar, deel laarzen en koffertje: C560 - 183 - 177 - 175.
Laarzen, gras en deel hesje: 168 - 174 - C680.
Shirt, insecten en deel beker: 111 - 115 - 117 - C680.
Broek, deel hesje en visje: 246 - C560.
Hengel: 232 - 234 - C680.

Je hebt nog tot 7 September de tijd om met de Challenge mee te doen. Ik zou zeggen waag een kansje, want je kunt er mooie digi's van The Paper Shelter mee winnen.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Astrid....en wat heb je mooie kleurtjes gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart prachtig Astrid en weer zo mooi gekleurd.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gecombineerd, levert een hele mooie kaart op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart weer Astrid!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie