vrijdag 20 oktober 2017

Aussie Wreath

Hallo allemaal,

Deze maand is er weer een nieuwe challenge begonnen bij 
Kleuren met potloden Daar is deze keer het thema: easelkaart.
De sponsor is deze keer: Beccy's Place.
Ik heb hier voor de digitale stempel, Aussie Wreath, gebruikt.


De mal die ik heb gebruikt is van Dutch Doobadoo.
Ik heb het designpapier van Pion gebruikt,Christmas in Norway.
Met de poinsettia van Marianne Design heb ik een bloem gemaakt.
Verder nog wat plakparels gebruikt en aan de bovenkant nog
een strik geplakt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell potloden:

132 - 142 - 157 - 165 - 172 - 173
174 - 175 - 181 - 183 - 217 - 225 - 263 - 278.


Doen jullie nog mee met onze challenge?
De prijs die je kunt winnen is een digiset van Beccy's Place.

Bedankt weer voor het langskomen en tot
de volgende keer.


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie