woensdag 18 oktober 2017

Merry Christmas.

Hallo allemaal,

Deze maand is weer de nieuwe Challenge van start gegaan en dit keer is het thema: Easel Card. De sponsor is dit keer Beccy's Place. Ik heb daar de schattige digi Finn in the Snow voor gekregen en heb daar deze Easel Card mee gemaakt. Het scrappapier is al een oudje, weet daar helaas het merk niet meer van.



Bij deze kaart vond ik het wel leuk, om de mooie sneeuwpoppen en sneeuwrand te verwerken van de mooie stencils van Mery's. Verder heeft het onderste gedeelte van de Easel Card niet veel nodig, want het scrappapier is al mooi op zich!!! Ik heb nog wel een parel sneeuwster erop geplakt, zodat je het bovenste gedeelte van de Easel Card erachter kan laten vallen.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden:

Sneeuwsterren en ogen: 152.
Deel Pinguïn: 233 - 199.
Strik: 171 - 168 - 174.
Snavel: 111 - 115.


Bij deze leuke digi, horen natuurlijk de schattige pinguïns bij. In het scrappapier zitten ook al wat glitters, ik heb ze ook nog op de sneeuwsterren van de digi gedaan. Op de snavel heb ik nog wat Transparante Gloss Gel gedaan. Zo ziet de Easel Card eruit, als die dichtgeklapt is.


De prijs die je kunt winnen met de Challenge, is een 1 digiset van Beccy's Place (vaak 4 digi's). Wie wil dit nu niet winnen!!! Ik zou zeggen waag een kansje en doe gezellig mee!!!


Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid! Leuke kleurencombinatie dat blauw met kraft; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaart met die grappige pinguins.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie