zaterdag 14 oktober 2017

Birthday Wishes!

Goede morgen allemaal!

Vorige maand was mijn knutselmaatje Aartje jarig.  Uiteraard is er een kaart richting Veluwe gegaan en vandaag wil ik jullie deze kaart laten zien.
Herfst is één van de favoriete jaargetijden van Aartje en daarom heb ik de kaart in herfsttinten gemaakt.
De digi is van The Paper Shelter en heb ik weer ingekleurd met Faber Castell Polychromos kleurpotloden.

Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
haar: 186-190-192
huid: 132-189-191
sjaal-schoenen: 172-167-173
jurk: 186-177 * 173 * 183-182 * 217
panty's: 186-173 * 174
bladeren: 186-173
bank: 179-177
gras: 167
alle schaduw is gemaakt met 181

Het designpapier komt uit een paperpad van Carta Bella - Autumn.
Verder heb ik stansen van Spellbinders-Nellie Snellen-Noor-Aurelie gebruikt.

Dit was helaas mijn laatste bijdrage aan het Kleuren met Potlodenblog.
 Vanaf het begin in februari 2013 heb ik deel mogen uitmaken van dit gezellige designteam. Eerst als designer, later ook als medebeheerder.
Door privé-omstandigheden heb ik echter moeten besluiten uit het designteam te stappen; mijn mantelzorgtaken vergen te veel energie en tijd en dat valt niet meer te combineren met een optimale bijdrage aan dit geweldige blog.

Alle dames van het designteam ontzettend bedankt voor de prettige samenwerking. Ik zal jullie heel erg gaan missen.
Helemaal uit het oog verliezen zal ik een aantal dames niet..... zo lang het gaat wil ik bij onze wekelijkse kleuravonden met Aartje en Lydia in Gorssel van de partij zijn.
Ik dank alle blogbezoekers voor het achterlaten van reacties op mijn kaarten en wens de nieuwe DT-leden heel veel succes.

Met pijn in mijn hart neem ik afscheid.
Het ga jullie allen goed.

1 opmerking:

  1. Deze prachtige kaart viel inderdaad bij mij in de bus en ik ben er heel blij mee. Hij is prachtig.
    Dank je wel Angela voor al je inzet voor dit blog. We gaan je missen!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie