maandag 22 december 2014

Christmas Kitchen Tilda


Hallo Allemaal,

Dit kaartje maakte ik een paar dagen geleden. De foto vind ik zelf niet zo heel erg duidelijk maar de lichtval wil hier niet echt meewerken en dan heb ik ook nog een camera die zijn beste tijd wel heeft gehad :(

Tilda is ook dit keer weer gekleurd met de prisma's
Huid: PC927, PC939, PC928
Haar: PC1084, PC941, PC947
Jurkje en Strik: PC1088
- Schoenen en Schort: PC1059, PC1060, PC1061

Dit is mijn laatste bijdrage van dit jaar dus
 wens ik jullie allemaal alvast fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Tot volgend jaar allemaal.
Liefs,
Diana
xxx

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje!

    Ik heb ook moeite hoor met foto's maken met het donkere weer.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie