dinsdag 30 december 2014

Van Harte

Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien, die ik heb gemaakt als Guest Designer bij Crealies.


Ik heb verschillende prachtige stansen en stempels van Crealies gebruikt.
Helemaal achter de grote Crea-Nest-Lies XXL no 15.
Met daarop links boven Decorette no 3 en jullie zien aan de rechterkant 
de mooie kleine diaraampjes van Double Fun no 4.
Verder heb ik de schitterende bloemen stansen gebruikt,
 Set of 3 no17 bloem 11 en de Crealies Duo Dies no 11 Open Flowers Small 3.
De bloemen heb ik beinkt en met een bolpen opgeblod en in elkaar geplakt.
Daaronder de blaadjes van de Creative Shapes no 11.
Het NL Tekst stempeltje "Van Harte" heb ik gestempeld op De Double Fun no 5.
Om het magnolia stempeltje heb ik spetters gestempeld met de Bits & Pieces no 4.
En natuurlijk ingekleurd met Derwent Coloursoft
De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid-170-180-550
Haar-580-530-630
Kleding-530
Strik en schoenen-210

Ben benieuwd wat jullie van m'n kaartje vinden.
Vergeten jullie de Challenge niet van deze maand? Thema- Easelkaart 

Dit was mijn laatste kaartje voor jullie dit jaar!
Ik wens jullie allemaal alvast een Gezellige Jaarwisseling, 
en een Gelukkig, Creatief maar vooral een Gezond Nieuwjaar.

Graag tot ziens in 2015
Lieve groetjes Joukje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie