donderdag 18 december 2014

Kerstkaarten.

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te plaatsen. Ik heb dit keer twee kerstkaarten gemaakt, alleen met verschillende sketches/layouts. Ik heb daar de grappige digi van Bugaboo - Christmas Ornaments voor gebruikt. 


Ik heb de digi's ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Muis: 232- 233.
Binnenkant oren: 189 - 131 - C680.
Kerstbal (rood) en kerstmuts: 193.
Kerstbal groen en gras: 172 - 174.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Verder wil ik jullie alvast een fijne dagen toewensen en een gelukkig, gezond en creatief nieuwjaar. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Denken jullie aan onze lopende challenge?
Je kunt je easelkaart tot en met 9 januari a.s. inzenden.

Lieve groetjes, Astrid.

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie