vrijdag 12 december 2014

Sepia

Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.

Ik heb gekozen voor Tilda en heb haar een sepia kleurtje gegeven.
Leuk toch om te zien dat je met maar 4 potloden toch een heel mooi effect krijgt.


Ik heb Tilda ingekleurd met Faber Castell
Dit zijn de kleurnummers
176- 178-179-180

Dit is wat ik verder nog heb gebruikt

Cardstock; Papicolor
Designpapier; Pion Design
Snijmallen; Marianne design LR0136 en CR1254 - Leane Creative  Gate 004 - Joy! Craft 6002/0199

Ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden

Bedankt voor jullie bezoekje en jullie reacties

Nadia
xx

5 opmerkingen:

  1. inderdaad, heel mooi zo in ton-sur-ton kleuren, super mooi gekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is een erg mooi kaartje geworden Nadia.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het geeft inderdaad een verrassend mooi effect.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Nadia!!
    Mooi die sepia kleuren; geeft inderdaad een heel apart effect!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie