donderdag 4 december 2014

Speciaal voor jou

Goedemorgen lieve lezers,

Vandaag een kaart voor jullie met het papier en de stempels van Scrapberry's.
Tijdens het inplannen van deze kaart is het met de datum mis gegaan en zo kwam
hij dus veel te vroeg op het blog.
Voor de vroege lezers van het blog kan het zijn dat je hem al voorbij hebt zien komen.
Mijn excuus hiervoor ;)


De kaart is 15x15cm waarop ik het dessin papier heb geplakt. 
Iedere stukje dp heb ik voorzien van een matje uit wit cardstock. 
Achter de afdruk heb ik het kippengaas gemaakt met een MFT stans
geplakt. Niet het hele kippengaas maar een klein stukje ervan. 
De roosjes zijn op de blaadjes, gemaakt met een Tattered Lace stans, geplakt.

Tussen de roosjes heb ik een stukje chenille draad gestoken. 
Het Chenille draad eerst rond een dun stokje gedraaid als een wokkel.
Hiervoor kun je een sate prikker gebruiken. 
Dit geeft weer eens een ander effect, het chenille is in heel veel kleurtjes verkrijgbaar
waardoor er altijd wel een kleurtje is dat past bij het papier.

De ticket is ook een MFT stans en de tekst stempels is uit mijn eigen stempel lap.

Het beertje is ingekeurd met Faber Castel potloden, 
Het briefje met kleuren is door de hectiek van de beurs verloren gegaan en de kaarten
zullen inmiddels in de showroom staan waardoor het lastig te achterhalen
word welke kleuren ik heb gebruikt.
Wel heb ik meerdere tinten bruin en een zwart gebruikt, begonnen met de lichte
kleur en de schaduwen steeds donkerder opgezet. 
Heel zachtjes de kleuren geblend met de doezelaar.
Het blauw achter de beer is gemaakt met de Faber Castell Pitt stift
Hierover later meer. 

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


post signature

4 opmerkingen:

  1. Het is een super lief kaartje geworden. Helemaal leuk!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit kaartje gaaf zeg en zo super mooi ingekleurd, Wat zijn de stempels van scrapberry's leuk he!!!

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig dit kaartje met lief beertje heel mooi ingekleurd

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie