woensdag 24 december 2014

kerstprojectje



Goedemorgen allemaal.

Vandaag ben ik weer aan de beurt om iets op het blog te plaatsen.
Het is nu echt bijna kerst en iedereen heeft de kerstkaarten al op de bus gedaan of ontvangen. Wat een werk ieder jaar weer he ;)  maar wel leuk werk!!
Vandaag heb ik  geen kerstkaartje voor jullie maar een projectje van DDBD met de kerstbomen van mdf.
Ik ben begonnen met de grondplaat te schilderen met gesso en lekker dik zodat ik er dan wat "sneeuw" op kon strooien. Dit laten drogen en ondertussen met de bomen aan de gang.
Ik heb ze beplakt met designpapier en daarna wat gesso erop gedaan zodat het lijkt of er wat sneeuw op ligt.
Ik heb hekjes uitgestanst van Joy craft zodat het lijkt alsof je een onder gesneeuwd tuintje binnen bent gewandeld.
De boomstronken zijn van de action.
Het plaatje is van papernestdolls en ingekleurd met de derwentpotloden.
Helaas ben ik vergeten om de exacte kleuren op te schrijven dus hoop dat jullie me dat vergeven.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en tot volgend jaar!
Ik wens jullie hele fijne kerstdagen en een heel voorspoedig 2016
(pas op met vuurwerk hoor!!)


hier de lampje uit gelaten.
vind dit het leukste, als de lampje aan zijn.

lieve groetje
Annemarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie