donderdag 16 juni 2016

Abraham!

Goede morgen allemaal!

Als het goed is, ontkomen we er geen van allen aan.... vroeger of later zien we Abraham/Sarah; zo ook mijn jongste broer(tje).
Voor deze gelegenheid hebben we hem verwend met een  enveloppe met inhoud.... is altijd welkom ;).
Nu kun je dit natuurlijk in gewone enveloppe geven, maar ik wil er altijd graag een persoonlijk tintje aan geven. 
Dus heb ik de Silhouette Cameo maar weer eens aangeslingerd en een enveloppe uit bruin cardstock gesneden en dit is het uiteindelijk geworden:


De digi is van Make It Crafty - 'Flirty Senoirs' (de sponsor van onze lopende challenge).... alleen heb ik 'Sarah' eraf geknipt.
Ik heb mijn Derwentjes weer eens tevoorschijn gehaald en daar Abraham mee ingekleurd en hem vervolgens uitgeknipt op ongeveer 1 mm van de tekenlijn.
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
#huid: C170-C180-C190
#haar: C690
#overhemd: C390
#stropdas en pak: C630
#stoel: C540-C630
#sloffen: C390-C630

Het DP is van My Mind's Eye - Found and Lost Two. De randpons is van Martha Stewart. De tekst heb ik uit een velletje van de paperpad geknipt en aangepast.... je moet natuurlijk ook een beetje kunnen plagen...


Verder heb ik nog wat jute en knopen gebruikt om het geheel wat aan te kleden.... het is voor een man, dus moet het wel een ietwat stoere uitstraling hebben.
Ik ben weer benieuwd naar jullie reactie.

Leuk dat jullie langsgekomen zijn en tot een volgende keer.


3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd Angela. Gefeliciteerd met je broer zo'n mooie enveloppe met inhoud is altijd oké.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mee eens, ik hou ook niet van zo'n saaie envelop. Deze heb je mooi gepimpt, hij was er vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk!!
    En ja, volgend jaar April hoor ik ook bij de club.
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie