vrijdag 3 juni 2016

Zeg het met een bloemetje

Dag crea's,
Vandaag ben ik terug aan de beurt, om jullie te inspireren.
Ik heb hiervoor een bloemenkaartje gemaakt.


Deze digi stamp "Wild Rose Set" is van Beccy's Place en heb ik ingekleurd met Faber Castell polychromos.
Voor de liefhebbers zet ik de kleurtjes er even bij.
Bloemen 125 - 129 - 133
Bloemenhart 125 - 199
Blaadjes en schaduw 167 - 168 - 173 - 174 - 187
De mal rond het plaatje is van Spellbinders.
Vlinder komt uit de set Exotic Butterfly small DL 112 van Cheery Lynn.

Nog niet deelgenomen aan onze challenge "Anything Goes of Alles Mag"?
Haast je, tot en met 7 juni heb je daar nog  tijd voor.

Groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Prachtig bloemenkaartje Carla.

    fijn weekend,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Carla! Ik had je kaart al bewonderd op je eigen blog. Prachtig gekleurd hoor.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig deze bloemen met de fabers meid

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Carla wat een leuke digi. Mooie kleuren en heel mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie