zondag 12 juni 2016

Vlindergroetjes

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om een creatie te laten zien.
Ik heb deze kaart voor jullie!


Zoals de meesten van jullie wel weten ben ik gek op vlinders, 
dus het was een feestje om deze kaart te maken.

Het Design papier is van Joy- Budding spring
De stansen zijn allemaal van Noor Design
Verder heb ik een stukje kant, bloemen en plak parels gebruikt.
Het Magnolia stempelafdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.

Voor de liefhebbers zijn hier de kleuren:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C590-C530
Jurk en bloem-C210-C280
Schoenen-C530
Vlinders- C210-C280-C440-C480

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie geef met deze kaart!

Een fijne zondag allemaal!






4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joukje
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Joukje! Prachtige kleuren heb je gebruikt!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! En zulke mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit kaartje is echt een juweeltje, wat heb je dit prachtig gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie