zaterdag 25 juni 2016

Nieuwe DT-leden stellen zich voor: deel 6 Aartje

Goede morgen allemaal!

Als laatste uit de voorstelserie is de beurt aan


Hallo allemaal,

Ook ik mag me hier op het kleuren met potlodenblog voorstellen. Ik ben Aartje, inmiddels 45 lentes jong, getrouwd en moeder van 2 gezellige pubers.



Alweer een aantal jaren geleden werd ik door mijn zus besmet met het "kaartenmaakvirus" en een nieuwe hobby was geboren.  Ik vind het heerlijk om, naast mijn drukke baan en gezin, me terug te trekken in mijn hobbykamer en daar lekker te ontspannen met het inkleuren van stempels en daarna het schuiven met mooi designpapier. Sinds ik vorig jaar de Faber Castell polychromospotloden in handen kreeg ben ik een enthousiaste potlood-kleurder geworden. Iedere week  kleur ik een avond met mijn DT collega's Angela en Lydia en daar leer ik elke keer weer van. Ik heb niet echt een favoriet stempelmerk, dus ik zal daarin ook voor het blog hier in variëren.

Groeten, Aartje

1 opmerking:

  1. Leuk Aartje! Een bekend gezicht! Heel veel plezier in het DT van KMP.
    En wat gezellig (en leerzaam) dat je een avond kleurt in de week.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie