zaterdag 18 juni 2016

Safari Adventure


Hallo creatieve blogger,

Vandaag is het weer aan mij ( Wenda ) om je hier een kaartje te laten zien het is een kaart geworden waar ik me da.oor het papier heb laten leiden.
Heb pas het schitterende blok van "Graphic 45 - Safari Adventure" het is een hele eigen stijl met aparte kleuren. Mijn uitgangs-punt was dus het papier, hier bij het cardstock uit gezocht en nog wat losse afdrukjes uit het blok gesneden. toen kwam het moeilijkste er moest nog een afdrukje bij om te kleuren ( normaal gesproken begin ik daar mee ).


 Kom niks leuks vinden dus maar in mijn oudere stempels gedoken en zo kwam ik bij deze Magnolia uit die er wel heel mooi bij paste, de kleuren aan gepast op het achtergrond papier. De kaart verder afgewerkt met blaadjes van een stans van Tattered Lace" uit de set "Foliage", zo is het eindresultaat geworden en eigenlijk in de omgekeerde volgorde van hoe ik normaal werk.

Gebruikte kleuren van de Faber-Castell zijn :

Huid : 132 - 189 - 190
Haar : 185 - 184 - 187 - 283
Groen : 168 - 174 - 278
Shirt : 131 - 191 - 118
Schoenen : 185 - 184 - 183 - 186
Stok : 180 - 283 - 177 - 217

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees je reactie graag.


1 opmerking:

  1. Alhoewel ik niet van Magnolia's hou, vind ik het wel een vreselijk leuk kaartje geworden.
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie