woensdag 15 juni 2016

Nieuwe DT-leden stellen zich voor: deel 1 Petra Raams

Goede morgen allemaal!

Vanaf vandaag zal om de dag één van onze nieuwe designteamleden zich aan jullie voorstellen.
Vandaag beginnen we met

Petra Raams.



Hoi, wat super leuk dat ik het DT een tijdje mag komen versterken.
Mijn naam is Petra Raams, ik ben 47 jaar. Ik heb 3 fantastische mannen om me heen. Met één ben ik getrouwd, de andere zijn mijn zonen van 13 en 16 jaar. Ik woon in een klein dorpje in Noord-Brabant.

Ik maak al heel lang kaarten en kadoosjes. Ooit begonnen met 3D-plaatjes knippen, daarna borduren op papier. En sinds een jaartje of anderhalf stempels aan het inkleuren. Begonnen met een klein doosje Derwent Coloursoft, maar dat was het toch niet helemaal voor mij. Meegedaan met een kleurwedstrijd waarbij ik een doos Faber-Castell Polychromos won! Wat een fantastische potloden, ik ben verkocht! In het begin doezelde ik vaak met terpentine, maar dat doe ik nu niet meer. Ik gebruik alleen de potloden en ben er super tevreden mee.

Ik ben nog niet altijd tevreden met mijn werk, moet nog een hoop leren. Maar als ik naar mijn eerste ingekleurde stempels kijk en naar die van nu, zie ik toch wel vooruitgang. Ik blijf dus vooral lekker door oefenen (wat een straf.... haha, echt niet!)

Ik vind het fijn om af te wisselen, dan eens een 3D-plaatje, dan een stempel inkleuren en borduren blijft óók een favoriete bezigheid.

Ook ben ik helemaal verslaafd aan mijn Te Gekke Krijtjes. Ik gebruik ze vaak om kaarten mee te maken of om de achtergrond te kleuren als ik een ingekleurde stempel op mijn kaart zet

Ik zit al een tijdje in het DT van Beccy's Place en dus nu ook ff hier! Ik heb er zin in!

Wil je nog meer van me weten, mail me gerust,

groetjes, Petra

3 opmerkingen:

  1. Hoi Petra, wat leuk dat je hier voor een poosje designer mag zijn. Ik volg je al en nu dus ben je ook hier gezellig te vinden. Heel veel succes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Petra,

    Leuk om je een keertje te zien, zo weten we tegen wie we praten.
    Vanaf ik wist dat er nieuwe DT-leden moesten bijkomen, had ik meteen gedacht dat dit wel iets voor jou kon zijn en voilà, je bent erbij.
    Succes met je nieuwe job.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes in het DT team Petra !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie