zondag 19 juni 2016

Nieuw DT leden stellen zich voor: deel 3 Brenda

Goede morgen allemaal!

Vandaag onze 3e voorstelronde en dit maal met



Mijn naam is Brenda van Dijk, ben 38 jaar, woonachtig in Deurne, Noord-Brabant.
Ik ben van kinds af aan altijd al bezig geweest met hobbiën. Begonnen met kleuren, tekenen, daarna 3d kaarten maken en toen ineens kwamen er kleurpotloden in mijn handen en die heb ik niet meer losgelaten. Ik werk met Derwent Inktense en Derwent Coloursoft potloden.
Ik vind het heerlijk om te kleuren en te zien dat er vanaf wit papier een soort van print ontstaat waarbij je eigenlijk niet eens meer ziet dat het met de hand is gekleurd. Dat is vaak het compliment wat ik krijg van vrienden. Ze snappen niet dat ik het zo mooi kan laten worden met schaduw enzo.
Ik probeer van mijn werk altijd stap voor stap foto's te maken zodat ik ook kan laten zien hoe zo'n afbeelding nu op kleur gebracht word. Vaak is het een hele klus waar ik gerust zo'n 6 a 7 uur over kan doen per afbeelding. Ligt er aan hoe gedetailleerd de afbeelding is.

Ik werk niet alleen met kleurpotloden, maar ook Copic Markers, PanPastel, Zentangle en andere mixed media producten probeer ik graag op papier of canvas.
Op dit moment is het met mijn gezondheid niet zo best helaas. Ik lig hele dagen op bed in verband met rugklachten, sinds mijn 16e ben ik afhankelijk van een rolstoel dus niet kunnen zitten is voor mij een ramp! Gelukkig heb ik mezelf aangeleerd ook liggend te kleuren en dit is voor mij dus een perfecte manier om de dag door te komen.
Lang leve mijn hobbie.




Mijn projecten die ik hier laat zien zijn dus allemaal liggend gekleurd of getekend. 
Ik hoop dat jullie mijn kleur/teken techniek leuk vinden en iets leren van de stap voor stap uitleg.
Ik heb er zin in om in dit design team plaats te nemen.

Creatieve groeten
Brenda van Dijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie