donderdag 23 juni 2016

Nieuw DT-leden stellen zich voor: deel 5 Petra Roos

Goede morgen allemaal!

In ons vijfde voorstelrondje is de beurt aan


Hallo allemaal,


Mijn naam is Petra (Roos dit ter herkenning voor de andere Petra) en ik ben onlangs 44 jaar geworden. Ik woon met man en twee geweldige meiden (11 en 14 jaar) inmiddels 11 jaar in Hoofddorp. Oorspronkelijke ben ik een echte Amsterdamse.


Ik ben al vanaf jongs af aan aan het fröbelen, het is mij dan ook met de paplepel ingegeven. Ik ga jullie niet vermoeien met alles wat ik al gedaan heb en houd het alleen bij het kleuren. Mijn eerste potloden waren de Derwent. Daarna heb ik de Distress inkt pads aangeschaft. Ontzettend leuk om te doen maar niet mijn voorkeur. In 2012 heb de volledige set van  Faber Castell polychromos potloden aangeschaft. Ik was meteen opslag verliefd op deze potloden. Het fijne van deze potloden vind ik dat ze geweldig blenden en reukloze terpentine voor mij niet nodig is. Ik gebruik wel terpentine voor de grote oppervlakken. Na heel lang wikken en wegen heb ik in 2014 copics aangeschaft en ook dit was een schot in de roos. Beide vind ik ontzettend leuk om mee te kleuren,  ik heb hierin geen voorkeur.

Vanaf januari 2013 was ik officieel DT lid van het blog Cards2Create. Dit heb ik bijna twee jaar lang met heel veel plezier gedaan, tot dat Hanneke helaas ging stoppen met de Webwinkel in december 2015.

Ik hoop dat wij elkaar een beetje gaan leren kennen en ik kan zeggen dat ik er heel veel plezier in heb om te starten bij dit leuke gezellige blog.

Lieve groet,
Petra Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie