zondag 26 juni 2016

Just Bee-cause

hallo lieve bloggers,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een kaart te laten zien.
Ik heb de ticket mal van DDBD gebruikt en daarop een stempel van CC-Design. Ze zijn zo ontzettend lief.
Ik heb haar ingekleurd met de derwent color soft potloden.
de kleuren zet ik later in he bericht.
Het design papier is van Basic Grey. De gele stukken heb ik bewerkt met een stencil in de vorm van een honingraat met distress inkt walnut stain.
Daaroverheen heb ik een stempel van Crealies gebruikt met distress inkt Wild Honey.
De bijtjes die her en der gestempeld zijn zijn ook van CC Design evenals de tekst.
de tekst heb ik op een rondje van nestabilities gestempeld en daar achter een nestabilitie met geschulpte rand gebruikt, zo lijkt een beetje op een bloem.
Achter de stempel heb ik honingraat gestanst met een stans van Sizzix en de grasrand is van Joy Crafts waarin ik bloemetjes heb geplakt van een stans van Cut-ies. Op de bloemetjes een pareltje.

.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden


de kleuren die ik gebruikt heb:

huid; C590-C560-C570
wangen: C550
haar: C630-C530-C590
kleding: C040-C530
haarband: C040
bloem: C030-C090-C460
vleugels; C360

Bedankt voor het langskomen en tot een volgende kaart.


1 opmerking:

  1. Wat een dot van een kaart Annemarie!
    Schattig stempeltje en wat passen de honingraat stempel en stans er perfect bij.... super!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie