donderdag 30 juni 2016

BBQ.

Hallo allemaal,

Het fijne van de zomer is, als het lekker weer is dat je heerlijk kan barbecueën. Joy!crafts heeft nu mooie clear stamps/stencil in het assortiment, waar je mooie stoere mannenkaarten van kan maken. De barbecue heb ik 2x gestanst. Je knipt dan het onderste gedeelte eraf, zodat ik hem een gedeelte open kan laten staan. Kun je zien dat de worstjes heerlijk gaar aan het worden zijn!!! De schattige digi is van LOTV - Top Chef. Onder de digi heb ik nog een stuk Jute gepakt en deze in een kleine reepjes geknipt, zodat ik het door de Metal Charm (Gesp) kon schuiven en zo op de kaart kon verwerken. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Beer: C560 - 283 - 177 - 191 (v.d. wangen).
Schort: 246 - C680 - 113 - 115 - 117.
BBQ: 231 - 233 - 181 - 199.
Alles eromheen: 246.
Worst: 283 - 176.
Koksmuts: 231.
Gras: 168 - 174.
Neus: 199.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn zomerse kaart vinden!!! Ik wens jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. je kaartje ziet er heel smakelijk uit, ik krijg gewoon zin in zo'n lekker worstje met zo'n lieve kok! heel leuk, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf! Enig dat afdrukje! En prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt. Laat deze kaart een voorbode zijn voor een mooie zomer.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Astrid!
    Gave details.... nu alleen nog zomerweer hihi!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie