dinsdag 21 juni 2016

Nieuwe DT-leden stellen zich voor: deel 4 Ina

Goede morgen allemaal!

We zijn vandaag al toe aan onze 4e voorstelronde en dit keer is het de beurt aan


Ik ben Ina Twigt en woon in zeeland.
Ik ben al 27 jaar gelukkig getrouwd met Klaas.
Samen hebben wij 3 dochters en een schoonzoon.
En sinds september een kleindochter.


Ik maak al heel wat jaren kaarten. Ik ben begonnen
met 3d kaarten.Later werden dat meer scrapkaarten.
Vroeger maakte ik ook veel tekeningen met potloden.
Stempels inkleuren vind ik dan ook erg leuk om te doen.
Ik kleur mijn stempels in met Faber Castell potloden.
Ik gebruik vaak reukloze terpentine en een doezelaar
om de kleuren mooi in elkaar over te laten lopen.
Distress markers gebruik ik ook vaak,maar daar heb ik toch
wel wat meer moeite mee.

Ik heb in het designteam gezeten van Cards2Create.
Op dit moment ben ik designer bij webwinkel de Hobbykaart.
Ik vind het erg leuk dat ik ook in het designteam van
kleuren met potloden ben gekomen.
Ik heb er dan ook erg veel zin in.

groetjes Ina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie